KINESIO BIJ HET WERK

Kinesio bij het werk header

We klagen allemaal over werkgerelateerde ongemakken. Sommige beroepen zijn zwaarder voor onze gewrichten, gewrichtsbanden en spieren dan andere. Niettemin biedt de Kinesio Taping®-methode en Kinesio tape een medicijnvrije ondersteuning voor werkgerelateerde ongemakken.

De originele elastische therapeutische tape-methode, die een revolutie teweegbracht in de tape-industrie, Kinesio Taping® Method en Kinesio® Tape, heeft werkende mensen geholpen met veel voorkomende en ongewone spier-, gewrichts- en weefselkwalen, waaronder:

• Voetzwelling en andere problemen voor staande beroepen als kappers, verkopers, fotojournalisten, staande kassiers en leraren.
  • Polssteun en ongemakken voor de IT-professional, de serveerster die zware dienbladen met voedsel in evenwicht houdt aan hun tafels en de hondenuitlaat hulp.
  • Rugondersteuning en andere problemen bij magazijnmedewerkers, verhuizers en vrachtwagenchauffeurs.
  • Schouderpijn en andere problemen bij dakdekkers, schilders en vaatwassers.
  • Kniesteun en andere problemen voor tuinarchitecten, coaches en timmerlieden.
  • Neksteun en andere problemen bij tandartsen die de hele dag moeten bukken, elektriciens, bloggers en secretaresses.

Er zijn nog veel meer Kinesio Taping®-methodieken die de kwaliteit van uw dagelijkse werk verbeteren, die niet beperkt zijn tot:

• Overbelaste spieren en gewrichten
  • Achillespeesontsteking